Ga zo door, zou ik zeggen

Specific heb ik ook gewoon een tijdje gegeven (nierpatientjes hebben de neiging om na een tijdje het voer wat je ze geeft te weigeren en dan moet je weer eens switchen). Specific is gewoon prima nierdieet.Smmmuit schreef: 17 jan 2023 18:03 BINGO dacht ik maar als ik de ingrediënten bekijk dan heeft dit meer eiwit dan bv de royal canin aging. Dus mijn vraag is dan hoe goed dit voer is, het is niet de goedkoopste ook. Heeft iemand eerder onderzoek gedaan naar de ingrediënten mbt nierdieet voer? Wat is het meest belangrijk, waar moet ik opletten?
Mijn DA was vrij kordaat in dat ze liever had dat ik Poes senior voer zou geven dan Ipakitine gebruiken, dat zou echt het allerlaatste redmiddel zijn als ze echt niets anders wil eten dan gewoon voer.
Seniorvoer is geen nierdieet, maar met een schepje Ipakitine maak je het wel redelijk geschikt voor nierpatiëntjes. Het is echter inderdaad niet de eerste keus want dat is nierdieet.Smmmuit schreef: 21 jan 2023 11:45Mijn DA was vrij kordaat in dat ze liever had dat ik Poes senior voer zou geven dan Ipakitine gebruiken, dat zou echt het allerlaatste redmiddel zijn als ze echt niets anders wil eten dan gewoon voer.