Ik had gisteren ook nog met de da overlegd over dat Hobbel was uitgekekenop de hypoallergenic, zij gaven aan dat ik ook sensitief controle van rc kon proberen
Maar ik dacht toen ineens aan de gastro waar ze tot nu toe geen jeukbulten of diarree van heb gekregen dus waarom zou ik die sensitief controle gaan halen? Dadelijk zat ik met 2 zakken die ze niet zou lusten
Gisteravond had ik het gevoel te vroeg gejuicht te hebben
Ze at amper vd gastro en ik moest haar weer bijvoederen
Daar maakte ik me vanochtend onder het ontbijt zorgen over
Het proefpakket van trovet was nog steeds niet binnen( hoelang kan zoiets duren voordat je dat toegestuurd krijgt)
En waarom had ik gistermiddag niet gewoon bij de da die sensitief controle gehaald? Voordat ik ging ontbijten had ik de poezen eten gegeven en Hobbel viel helemaal niet zo gretig op de gastro aan als gisterochtend op het andere kattenvoer
Toen gebeurden er tegelijk 3 dingen:
1 ik zat te balen dat ik de trovet nog niet binnen was
2 op de radio was de reclame van post. Nl met de slogan: we hebben wat voor u ( ofzoiets

)
3 in de weerspiegeling vd glazen kastdeur zag ik de postbode voor de deur en hoorde ik een plof
En ja hoor, magisch gewoon, het proef pakket lag door de brievenbus
Ik heb dat gelijk aan Hobbel gegeven, 3 verschillende bakjes in haar reismand maar wat bleek? Madam was vol want ze had goed gegeten vd gastro en voor het eerst in 2 weken hoefde ik haar zonet niet bij te voeren
Later heb ik wat rabbit brokjes v trovet rond gestrooid en toen heeft Hobbel er 2 gegeten. Ik ben nu erg benieuwd hoe ze daar straks van gaat eten want dat ze is uitgekeken op de rc hypoallergenic is nu wel duidelijk

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes