Bedankt voor je feedback weer Rik!
Echt heel fijn dat je wil meedenken.
Konijn weigert ze dus echt te eten, zelfs met blikvoer eroverheen, in ieder geval die van Kivo, de Tinlo heb ik nog niet geprobeerd, maar verwacht er niet heel veel van
Gisteren een héél klein beetje konijn onder de kip verstopt, maar dan laat ze het hele bakje staan.
Hetzelfde gebeurde vanmiddag met de cattery variant, was er al een beetje bang voor, want er zit konijn in

en rund en de blikjes met rund wilde ze ook niet voorheen.
Overigens was macs kitten kalkoen met konijn een van haar favoriete smaken, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop met een ander merk
Wat nu goed gaat bij onze meest kieskeurige eter:
Kip, ongeacht welk merk.
Kalkoen van Kivo en eend/zalm van Buddy`s.
Ik verwacht dat kip/makreel en kalkoen/zalm ook wel gegeten gaan worden, evenals de kip/vis van Kivo.
Hopelijk de kwartel en kuikens ook, misschien inderdaad af en toe muis geven, 1 keer per week ofzo, als ze dat wel wil eten.
Of anders eens haas proberen van KB.
Lam heb ik ook overwogen, ben eigenlijk niet zo`n fan van hoefdier voor katten, maar als ze dat wel wil....
Van kiezebrink moet ik bij een webshop gaan bestellen, dat heeft Dieza niet, dus tips voor webshops die aan huis bezorgen zijn welkom
Wel heb ik een winkel gevonden die hier niet heel ver vandaan zit.
https://www.naturalpaws.nl/
Zij verkopen ook kiezebrink.
Ook zij rijden bezorgrondes bij ons in de buurt, dus als de smaken dan bevallen, kan ik daar vaker bestellingen met grotere hoeveelheden gaan plaatsen.
Als ik de Tinlo en Buddy met premix afwissel met Kivo en KB, zonder premix, zou dat toch niet zoveel problemen op moeten leveren, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Elke dag premix geven, staat me een beetje tegen, zou het graag afwisselen.