Ik vermoed dat ze misselijk is
Ik heb gisteravond bijvoeding voor haar klaar gemaakt, om te kunnen dwangvoeren en dat is ook moeilijk want Hobbel is allergisch en ze krijgt hypoallergenic van rc. Maar dit durfde ik niet te gebruiken voor de dwangvoeding, bang voor negatieve associatie

Hypoallergeen natvoer zorgt voor jeukbulten, dat is dan ook geen optie
Ik besloot de gastro intestinal van rc te gebruiken, die had ik gelukkig in huis omdat Happy deze eet
Ik heb Hobbeltje nog nooit hoeven dwangvoederen maar ze is wel een spuitje gewend omdat ze daar supplementen in krijgt, en dat heeft geholpen want de 1e spuit ging er probleemloos in, ze gooide de voeding er ook niet uit
Toen ik de 2e spuit wilde klaar maken rook ze het eten en ging er zelf uit eten!!
Ideaal want dan hoef ik niet meer te dwangvoederen
Alleen ben ik nu bang dat ze er jeuk van gaat krijgen
Nu eet ze vd gastro, haar eigen voer negeert ze, en niet dat ze denderend vd gastro eet maar wel voldoende om geen leververvetting te krijgen
Afgelopen maandag bij de 4 weekse weging was het me al opgevallen dat ze 300 gr is afgevallen de laatste 4 weken

Maandag de da bellen en dan wil ik haar bloed laten controleren
Hopelijk kan mijn favo da dan snel
En hopelijk
Verder is ze niet zichtbaar ziek, niet zichtbaar minder actief, ze gedraagt zich heel normaal