Hoi Rik , dank voor je info. Toch nog wat vraagjes aan jou. Ureumgehalte wat is het?? ik weet niks over nierfalen, Ik heb alleen gehoord dat haar nierwaarde staan op 475, geen eiwitten in haar urine, geen ontsteking wel verschrompelde niertjes., nog 20% nierfunctie.Rik schreef: 29 okt 2022 18:37 Het spoelen wordt niet gedaan omdat een kat uitgedroogd zou zijn met om het ureumgehalte naar beneden te krijgen. En dat behaal je niet met wat drinken.
Maar goed... als ze goed eet dan zal het met de hoogte van het ureum wel meevallen (weet je dus ook?).
Zolang je zuinig bent op de resterende nierfunctie kan dat nog heel lang duren. Maar als de functie achteruit blijft gaan, ja, dan stopt het op een gegeven moment.
Voor artrose kun je ook nog denken aan Solensia. Duurt wel een paar weken voordat dat werkt maar het kan wel helpen. Dat gaat met een injectie per maand. Wel duur maar de injectie zou je misschien ook zelf kunnen geven (of kan dit een assistent gezet worden). Dat is echt een kwestie van 15 seconden.
(Solensia is geen geneesmiddel maar geeft pijnverlichting.)
Solensia ben ik bang voor haar niet geschikt omdat het alleen pijnverlichting geeft de artrose is heftig bij haar, maar ik ga het eens opzoeken op internet.