Je kan die extra rand natuurlijk ook weglaten

Andere optie: zoek een andere plek in huis waar een XL wel past

Ik las dat die onhandig zijn inderdaad. Maar volgens mij hoef je deze bak niet heel vaak te verplaatsen. Qua formaat lijkt hij heel geschiktRik schreef: 29 okt 2022 13:04 Nee, maar ik denk dat vrijwel iedereen hier die ondinge van klepjes als eerste eruit slopen![]()
Omdat de poezen ruzie kregen, en ze elkaar niet op konden wachten bij een open bak.Rik schreef: 29 okt 2022 13:34 Maar je had bij je huidige bak de bovenkant eraf gehaald. Waarom? Bij deze zouden ze ook over de rand kunnen plassen als de bovenkant eraf is.
Dank je wel Rik, wij gaan in de gang voor de Jumbo en in de kamer (veel minder ruimte) voor de gewone Nestor. Die bakken zijn in elk geval veel groter dan wat er nu staat.Rik schreef: 29 okt 2022 17:07 Ik heb alleen het plastic klepje aan de voorkant eruit gesloopt.
Maar ja, bij dat exemplaar kun je ook de (halve) klep in het bovenstuk verwijderen (waar die filter in zit). Dan ontstaat er een nog grotere opening. Mogelijkheden genoeg dus.
Filters e.d. is bij mij toch onzin. (Ik heb ook gewoon een open speciebak). En de ontlasting van de katten stinkt niet omdat ze KVV krijgen.
Dank je!Asse-Poes schreef: 03 nov 2022 20:54 Gefeliciteerd met je aanwinst!
Ik hoop dat hij goed bevalt en de poes er blij mee is (en de plas er niet naast komt)