Mijn twee katten hebben vlooien..
Ik heb het vlooien topic al even doorgelezen, maar zit ik toch met een paar vragen.
Ik ben er afgelopen zondag achtergekomen en ze meteen een vlooienkuur gegeven (frontline combo kat). Daarna ons huis behandeld met een spuitbus tegen vlooien. Alles ingespoten dus. Daarnaast alle dekens die ik op de bank heb liggen in de was gedaan.
Wij hadden alleen afgelopen maandag 3 dagen Parijs gepland staan, mijn vriendin kwam in huis op onze katten letten. (echt zo niet top gepland, vond het sneu om ze zo achter te laten). Ik hoopte dus heel erg dat het voorbij zou zijn, ik heb verder nog nooit vlooien bij mijn katten gehad.
Maar vandaag ben ik terug gekomen en zie ik ze nog steeds over hun heen lopen. Ook krabben en likken ze zooo erg, meer dan eerst. Bij één van mijn katten (Arie) zie ik ook een kale plek in zijn nek. Daarnaast zit Arie ook steeds te kuchen (lijkt op haarbal), komt denk door het te veel likken?
Wat kan ik nu het beste doen? Zal ik morgenochtend even de dierenarts bellen? Of wat zijn voor mij de goede stappen om die vlooien tegen te gaan?
Ik wil ze snel verlossen van die verschrikkelijke jeuk!

Dank je wel alvast!
Liefs Marijke