Dat was Bram - die is overleden op 3-12-2013 na 4 dagen opname bij de dierenarts. Ikzelf was net uit het ziekenhuis na operatie. Bram was 8 jaar en had veel zorg nodig. Dat dacht ik op te lossen door hem in opname te doen voor de periode dat ik in het ziekenhuis lag. Maar dat heeft helaas niet gewerkt. Uiteindelijk na een lang emotioneel telefoongesprek met de dierenarts besloten hem te laten gaan.
Heb me er heel schuldig om gevoeld - met de vraag geworsteld, wat nou als ik niet uitgevallen was.......
castratenkoor schreef: 15 feb 2021 15:32
Dat was Bram - die is overleden op 3-12-2013 na 4 dagen opname bij de dierenarts. Ikzelf was net uit het ziekenhuis na operatie. Bram was 8 jaar en had veel zorg nodig. Dat dacht ik op te lossen door hem in opname te doen voor de periode dat ik in het ziekenhuis lag. Maar dat heeft helaas niet gewerkt. Uiteindelijk na een lang emotioneel telefoongesprek met de dierenarts besloten hem te laten gaan.
Heb me er heel schuldig om gevoeld - met de vraag geworsteld, wat nou als ik niet uitgevallen was.......
Jij kon er toch niets aan doen dat je uitgevallen was? Ik begrijp je schuldgevoel wel hoor, ik zou zelf ook zo zijn. Maar je hebt toen het beste voor hem gedaan...
Staat hij in jouw fotoalbum? Dan zoek ik hem eens op
(Heb ik intussen al gedaan en ik had hem snel gevonden. Hij lijkt een beetje op Joep met veel minder wit. Mooie katjes!)
Het was een heel leuke kat, lekker opdringerig type. We noemden hem ook wel Harkema omdat hij naar je mouw hengelde als hij aandacht wilde. Ik kon geen normaal telefoongesprek voeren zonder dat hij aan mijn kleren trok.
Ja dat is het risico van een groep katten met een rugzakje. Als jezelf uitvalt zitten mantelzorgers met een probleem. Mijn hele castratenkoor stortte in - 5 katten overleden in ik geloof anderhalf jaar.
Ik had ook een Joep - die was lichter rood met meer wit.
Dan vraag ik me eigenlijk ook wel af welke kleur mijn meisje nou heeft..
Destiny is 6 maanden en ik zie er niet echt een lapje in naar mijn idee
Ik ben nieuw hier en een foto uploaden lukt niet....
Is eigenlijk helemaal schildpad met een wit neusje , witte pootjes en een paar witte vlekjes op haar buikje
Macy van Norel schreef: 20 okt 2022 23:04
Dan vraag ik me eigenlijk ook wel af welke kleur mijn meisje nou heeft..
Destiny is 6 maanden en ik zie er niet echt een lapje in naar mijn idee
Ik ben nieuw hier en een foto uploaden lukt niet....
Is eigenlijk helemaal schildpad met een wit neusje , witte pootjes en een paar witte vlekjes op haar buikje
Dan is ze dus schildpad met wit. In de volksmond lapjespoes. Maakt niet uit hoeveel wit eraan zit.