Sinds 4 weken heb ik een 3jarige kater Baloe uit het asiel. Er is niets bekend over zijn tijd voor het asiel, in het asiel heeft hij een kleine week gezeten dus ook daar konden ze weinig over zijn wensen/behoefte zeggen.
De laatste dagen staat Baloe, voor namelijk ochtends, bij de voordeur naar het portiek te miauwen. En heel soms ook bij de balkondeur. Eten krijgt hij via een automatische voerbak dus er staat dan al verse brokjes.
In solo spelen is hij geen held, dus ik moet hem bezig houden. Krabpaal staat in de buurt van de voordeur, die gebruikt hij goed.
Wat denken jullie, is dit zijn manier om kenbaar te maken dat hij naar buiten wil? Of is het gewoon een drama queen die aandacht wil

Mijn voorkeur voor naar buiten is van niet maar ik heb een tuin die niet is afgeschermd. Ik dacht zelf om samen met Baloe aan een riempje buiten te wandelen of een kattenren op het balkon te zetten.
Alleen mijn twijfel over samen wandelen is dat ik 3 dagen werk, of leert hij dat we die dagen dan niet wandelen . Dit geldt hetzelfde als bij de kattenren.
Bedankt voor de reacties.