Dag iedereen,
wij vertrekken donderdag ochtend op vakantie. Naast kippen - die niet helemaal gezond zijn, maar wel behandeld worden - laten we ook onze kat voor 8 dagen thuis. Mijn oma komt ze verzorgen, maar ze maakt zich zorgen om de kat en ik ook. Hij mag naar buiten. Nu hebben we wat schrik dat er iets zou gebeuren.
Is het een slim idee om hem 8 dagen binnen te houden of krijgt hij daar stress van ?
Wat met kat als we op vakantie zijn?
Re: Wat met kat als we op vakantie zijn?
daar ben je wel lekker op tijd mee hahaha. waarom bang dat er iets gebeurt met je kat? als hij nu naar buiten gaat kan er toch net zo goed iets gebeuren? dat maakt toch geen verschil of jullie thuis zijn of je oma?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Re: Wat met kat als we op vakantie zijn?
Ik weet het, de angst is pas sinds gisteren beginnen opzetten 
Mijn kat moet elke avond binnen, omdat we enkele jaren geleden zijn zusje zijn kwijt geraakt s nachts (aangereden). Maar soms is hij wat opstandig en mijn oma kan niet zo laat opblijven als ik tot hij binnen is...
Mijn kat moet elke avond binnen, omdat we enkele jaren geleden zijn zusje zijn kwijt geraakt s nachts (aangereden). Maar soms is hij wat opstandig en mijn oma kan niet zo laat opblijven als ik tot hij binnen is...