Zo dat was de intro, nu even waar ik mee zit. De zusjes willen graag naar buiten, te graag want elke deur die open gaat wordt direct naar toe geprint en van de week zat er al 1 op het dak. Ik heb een eengezinswoning met flinke achtertuin, geen balkons. Dus als ze hier een raam uit gaan, kunnen ze via de vensterbank/richel zo het dak op.
Via de tuin kunnen ze logischerwijs ook weg.
Op de planning staat dat de tuin afgeschermd gaat worden met schrikdraad, maar ik weet helaas uit ervaring dat dat niet helemaal 100 procent zeker is voor diehards. De kater die ik hiervoor had wist helaas continue te ontsnappen, en ging dan met alle liefde dwars door het schrikdraad heen.
Mijn man gaat horren maken voor de ramen van stevig gaas, want ook die kater heeft dit vakkundig allemaal al gesloopt.
Ik wil mijn katjes niet kwijt, en wil eigenlijk niet dat ze buiten de tuin gaan zodra deze afgeschermd is. Wat kan ik nog meer doen?
Heeft iemand hele zinnige tips en trucs.
Ik hou ze zolang ik kan binnen, maar dat is gewoon heel lastig want ik wil toch graag luchten. Maar goed, voor nu.. Zeker zolang ze niet gechipt zijn en niet geholpen, blijven ze binnen.
Kleine sidenote, ik ga ze niet uitlaten. Dat vind ik echt niks met een kat, anders had ik dus wel een hond
We hebben een tuin van 6 m breed, 20 m lang met buren aan de zijkanten. Schutting van 1.80 minimaal, een overkapping en schuurtje.
Tegenover ons geen buren.
Mocht je meer willen weten, vraag maar raak!