ik weet dat er al veel berichten zijn geplaatst over afzetten van balkon maar heb een vrij specifieke puzzel.
Ik woon op de eerste etage en mogelijk wil ik zorgen voor een trapje naar beneden. Of als hij het balkon genoeg blijkt te vinden laat ik dat achterwege maar hoe dan ook lijkt me de kans dat hij op de reling (6cm) springt groot (is 1 meter vanaf de balkonvloer)
Vanaf de reling zit er op 67 cm lager aan de buitenkant van mijn balustrade een tegelrand van 22 cm diep die doorloopt helemaal door naar links en helemaal door naar rechts langs de balkonnetjes van de buren. Ik wil niet dat de buren last hebben van mijn kat en dat hij dus links of rechts doorloopt.
Nu was een gedachtegang plexiglas omdat je dat ook niet zo goed ziet en dus mooier is maar dat is allemaal zo niet stevig plus werkelijk geen idee hoe je dat dan vast zit.
Het is een vrij nieuw en strak complex (huur) waarin je weinig extra’s mag doen behalve op je eigen stukje zeg maar. Een kattentrap bijvoorbeeld mag ook niet dus dat is een andere puzzel maar daar heb ik een andere vraag al overgeplaatst.
Terug naar de afzetting, dat is een puzzel vind ik, hoe in hemelsnaam? Het balkon boven mij zit op 2,60 m dus het is ook nog eens hartstikke hoog en je mag niks ‘in het balkon’ boren.
Misschien als het mag een grote pot met plant? Maar wat denken jullie, zal een kat over een hoge plant van zeg anderhalve meter heen springen of er doorheen gaan?
Of achten jullie de kans heel klein dat hij op de reling springen kan überhaupt? een metertje springen ze zo op toch?
Ik zou graag een foto toevoegen maar weet niet goed hoe.
Benieuwd of er reacties komen zo ja hartstikke bedankt vast