Maar goed nu mijn vraag

Overdag hebben we hem in mijn werkkamer liggen, dat is beperkt qua bewegingsruimte en daar ligt hij heerlijk op een kleedje, met voer water en een kattenbak erbij, dat vindt hij prima. In de nacht slaapt hij eigenlijk altijd met zijn broer in de woonkamer. Maar ja, de woonkamer is natuurlijk groot en vol met stoelen en banken om op te springen: hij mag echt absoluut NIET springen. We hebben het hem 1x zien doen toen we net te laat waren en zijn situatie verslechtert echt meteen.
Een bench, zou kunnen natuurlijk. Maar omdat hij echt mét zijn broer slaapt is een bench geen optie. Het is ook niet tijdelijk, ik vrees dat hij dus niet herstelt en we dit de rest van zijn leven zo moeten doen, anders had ik het wel een paar weken zo willen doen ondanks dat hij het niet leuk vond. Dus het idee van een stukje afzetten waar hij in zit met al zijn spulletjes en een lekker kleedje, en waar zijn broer in en uit kan springen zodat ze samen kunnen slapen als ze willen (jawel, zijn broer is dus heel vitaal en springt over hekjes van onze konijnenren in de tuin), lijkt nu het idee. We hebben alleen best een afstand te overbruggen (zeker 2.5 meter) en ik wil wel dat het stabiel staat. Heeft iemand ervaring met hekjes die daar geschikt voor zijn?