Hallo,
Mijn poes heeft zoals de dierenarts het zei, ouderdoms blaasgruis en ze drinkt te weinig.
Nou heb ik al 2 waterbakken in huis staan, weg bij het voer en de kattenbakken, en toch drinkt ze niet genoeg.
Nou wil ik proberen om smaakjes aan het drinkwater toe te voegen om het lekkerder te maken, maar hierover kon ik niet veel online vinden.
Hebben jullie nog tips voor mij?
Smaakjes voor drinkwater
Re: Smaakjes voor drinkwater
Ik geef tussendoor van die soep speciaal voor katten die heb je ook voor blaasgruisproblemen van kattovit.
Maar als je met een allergie zit dan zou je ook eens bij de cosma soep kunnen kijken daar zitten weinig toevoegingen in.
Of zelf bouillion trekken van een diersoort waar je kat wel tegen kan ( uiteraard geen zout gebruiken)
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... ary/723180
Maar als je met een allergie zit dan zou je ook eens bij de cosma soep kunnen kijken daar zitten weinig toevoegingen in.
Of zelf bouillion trekken van een diersoort waar je kat wel tegen kan ( uiteraard geen zout gebruiken)
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... ary/723180
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Bedankt voor de tip!
Wat geef je als voer? Als je brokken geeft zou ik overwegen om natvoer te geven omdat daar al veel vocht in zit.
Ook kan je wat kip koken en het kookvocht geven.
Ook kan je wat kip koken en het kookvocht geven.
Ik geef brokken omdat 2 van mijn katten dieetbrokken nodig hebben, natvoer geef ik er bij maar dat is blijkbaar nog niet genoeg omdat ze niet genoeg drinkt uit zichzelf.
je zou het natvoer kunnen aanlengen met water, lauw water ,geeft het meer smaak af.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie