Ik heb het een paar maanden aangekeken, omdat hij er geen last van had en het 6 jaar geleden ook heeft gehad (iets kleiner toen wel) en het vanzelf weg is gegaan toen.
Ben nu bij de dierenarts geweest ermee omdat het nu niet overgaat. Er is een schimmelkweek gedaan die negatief was. Ik kreeg Aurimic mee, een antibioticum/corticosteroïd/anti-schimmel zalfje wat ik 2 x per dag moest aanbrengen voor een week/2 weken. Dit heeft niks gedaan.
Nu wordt er maandag a.s. een biopt genomen. Hij zal onder narcose moeten en omdat het een moeilijke plek is mist hij straks waarschijnlijk een stukje oor. Hij moet 10 dagen een kap om voor het eerst in zijn leven.
De andere optie is dat ik hem ga behandelen alsof hij een auto-immuunziekte heeft (Pemphigus bijvoorbeeld) en kijken of de behandeling aanslaat. Het biopt is er puur voor diagnose. Het zou misschien ook een tumor kunnen zijn?
Ik vind het zo moeilijk of deze 'operatie' het waard is voor een plekje waar hij geen last van heeft, maar wat mogelijk wel iets ergs kan zijn?
Ik ben niet zo handig met foto's plaatsen dus heb een link naar een album toegevoegd.
Wil eens peilen wat jullie zouden doen of dat iemand het herkent? En 10 dagen zo'n kap om??? Ik zie dat echt niet zitten

https://myalbum.com/album/RqCy5mEjkbc2tg