Je moet me geen woorden in de mond leggen. Dat heb ik totaal niet gezegd, dat maak jij ervan. Ik zeg dat ik het niet slim vind zomaar dingen te veronderstellen. Net zoals je nu veronderstelt dat ik iemand anders maar meteen slecht zou vinden. Jammer. Ik moedig mensen net aan zelf dingen op te zoeken, niet blindelings uit te gaan van wat een ander zegt.
En ja, ik denk dat er absoluut grote merken zijn die troep verkopen met veel onnodige en slechte ingrediënten in. Veel koolhydraten, bv, want dan is het goedkoper om te maken. De dieren zullen er wel op overleven, uiteraard, of het gezond is is een tweede. Maar ook daar kan je op die site veel over lezen, dus als je wil weten hoe dat in elkaar zit verwijs ik je naar daar. Wil je dat niet lezen, ook goed, maar ik ga de hele uitleg hier niet nog een keer neerzetten
Excuses dat het zo off topic gaat, punt is dat ik TS dus ook gewoon wil aanmoedigen om wat opzoekwerk te doen en zo een gezond voer te kiezen dat bij de kittens past. Zelf heb ik ook wat moeten experimenteren, ook wat moeten zoeken naar wat ze graag lusten. Katten zijn natuurlijk ook niet altijd even gemakkelijk. Een van mijn katten lust bv. alleen natvoer van almo nature en weigert elke andere textuur. De ander is een vuilbak die zowat alles vreet

en ik merkte ook verschil in ontlasting bij bepaalde brokken enz. Dus dat is echt wat experimenteren soms, en inderdaad ook genoeg tijd geven om aan een voer te wennen.