Cerna wrote
Het ene moment doe je oh zo lief tegen iemand en het andere moment noem je iemand "misdadig" omdat ik iemand doorverwijs naar een erkend fokker.
Niks nieuws onder de zon Annet, je kent mijn standpunten al langer dan vandaag
Wat bedoel je met lief doen tegen iemand?
Cerna wrote
Och, wat heb je toch een prachtige Britjes, Annet" (terwijl je bij jezelf denkt: "die kat komt niet uit de opvang en door zo'n kat te kopen stimuleer je het vermeerderen).
Even voor alle duidelijkheid, de dag moet nog komen dat ik jouw katten britjes noem dit omdat ik niks geef om raskatten, voor mij zijn het allemaal katten en zo benoem ik ze
Los daarvan vind ik elke kat lief, gefokt of niet, wat kunnen ze er nou zelf aan doen dat ze zijn gefokt?
Hebben ze soms gevraagd om op de wereld te mogen komen, terwijl hun soortengenootjes hun dagen moeten slijten in de opvangs?
Cerna wrote
Maar wanneer je daar koopt - of nog erger, wanneer je het vermeerderen ook nog stimuleert - en geen kat uit de opvang haalt, dan ben je dus misdadig. Ik dank je hartelijk.
Dat jij je nu op je teentjes getrapt voelt is een luxeprobleem Annet,
Je kent het probleem van overvolle asiels en opvangs, je hebt er zelf vrijwilligerswerk gedaan
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes