Kater vertoont extreem seksueek gedrag naar kitten
Kater vertoont extreem seksueek gedrag naar kitten
Mijn kater ongeveer 7/8 maanden oud die castreerd is probeert te heletijd op onze nieuwe kitten van 11/12 weken op te stijgen. Maar dat vind ze totaal niet leuk. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Re: Kater vertoont extreem seksueek gedrag naar kitten
Is het niet gewoon spelen?
Kan ook dominantie zijn
Kan ook dominantie zijn
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Moet ik ze gewoon laten ookal begint ze na de tijd te miauwen. Dan lijkt het zo alsof het pijn doet. Of wat kan ik het beste doen?
Zou je er een filmpje van kunnen maken?
Hier wordt nog steeds ruig gespeeld door Taxi met Pluto (beiden 10 maanden oud)
En daar wordt ook weleens wat afgekermd maar dat vind ik niet verontrustend
Hier wordt nog steeds ruig gespeeld door Taxi met Pluto (beiden 10 maanden oud)
En daar wordt ook weleens wat afgekermd maar dat vind ik niet verontrustend
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
- Zotvanpoezen
- Tijger
Jouw kitten is toch nog erg jong. Ik zou het niet toelaten. Probeer de kater af te leiden alvorens hij haar lastig valt. Als het al te laat is, probeer iets tussen beide te plaatsen zonder boos te worden (kussen, kartonnen plaat,...)Ssharinaa schreef: 30 apr 2021 09:15 Moet ik ze gewoon laten ookal begint ze na de tijd te miauwen. Dan lijkt het zo alsof het pijn doet. Of wat kan ik het beste doen?
Anders zou het kleintje wel een schuw katje kunnen worden later (met of zonder gedragsproblemen)
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)
Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Hoeveel weken geleden is de kater gecastreerd????Ssharinaa schreef: 27 apr 2021 23:04 Mijn kater ongeveer 7/8 maanden oud die castreerd is probeert te heletijd op onze nieuwe kitten van 11/12 weken op te stijgen. Maar dat vind ze totaal niet leuk. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Een kater kan nog tot 7 weken na de castratie vruchtbaar zijn. Tevens blijven in die tijd ook nog hormonen achter in het lichaam. Hopelijk is de kater dus wel minimaal 2 maanden geleden gecastreerd. Anders is het echt opletten.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Hij is een maand geleden castreert
Goed in de gaten houden dan. De hormonen zijn zijn lichaam nog niet uit en hij is nog vruchtbaar. Nu verwacht ik niet dat die kleine een dekking toe zou laten (en met 3 maanden zal zij nog niet vruchtbaar zijn) maar je wilt niet hebben dat dit aangeleerd gedrag gaat worden.
Kater is waarschijnlijk ook nét te laat gecastreerd (dat zou ik bij 5,5 maand gedaan hebben om ook e.v. sproeigedrag voor te zijn).
DA had je ook wel even mogen waarschuwen dat hij nog hormonen heeft en nog 6 tot 8 weken vruchtbaar is.
Kater is waarschijnlijk ook nét te laat gecastreerd (dat zou ik bij 5,5 maand gedaan hebben om ook e.v. sproeigedrag voor te zijn).
DA had je ook wel even mogen waarschuwen dat hij nog hormonen heeft en nog 6 tot 8 weken vruchtbaar is.
Grtz, Rik