ik heb hier al eerder gepost dat mijn kat Kartouche sinds begin december in een zwaar medisch traject zit na een middenoorontsteking die geopereerd is en waar ze tijdens de operatie een hartstilstand heeft gehad. Ze heeft ongelooflijk gevochten en kon na enkele dagen naar huis, wel met sondevoeding.
Qua gedrag was ze wel ok (haarzelf goed wassen, trappen oplopen, veel knuffelen en alert) maar het lukte niet om op gewone voeding over te schakelen. Intussen is de sonde na verettering eens opnieuw gestoken en heeft ze ook injecties antibiotica gehad omdat ze toch nog wat last had van haar oor.
Vorige week heeft ze 's nachts haar halssonde per ongeluk uitgetrokken. We hebben met de DA beslist om het even zo te laten en als bij wonder begon ze te eten maar dit heeft welgeteld 3 dagen geduurd en sinds vrijdag is het zo goed als niets.
We hebben enkele weken geleden ook gehoord van de DA dat in de ontsteking die ze uit haar oortje gehaald hebben Lymfecellen gehaald hebben die wijzen op de aanwezigheid van lymfekanker dus kans op genezing is helaas uitgesloten omdat ze ook al 12,5 jaar is.
Ze eet dus nog amper en is minder actief (logisch). De DA stelt nu voor om als allerlaatste ingreep cortisone toe te dienen zodat ze nog wat comfort heeft ook al weten we dat ze geen maanden meer zal overleven, mijn kleine meisje