Momenteel zijn kittens net goud, of misschien wel kostbaarder, dus ik zal nog even geduld moete hebben maar ben ondertussen toch al bezig mijzelf, en vooral het huis voor te bereiden. Na aanleiding van dit gezoek en gepeins heb ik wel een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie ze willen beantwoorden. Ik heb mijn best gedaan al wat te zoeken op het forum maar kon niet echt antwoorden vinden die precies passen bij mijn vragen.
1) De kittens zouden hier binnen blijven, aangezien ik in een flat woon en ze vast heel hoog springen maar 4 meter lijkt me toch wat uitdagend

2) Aangezien ze binnen blijven is mijn missie op ze zoveel mogelijk bovengrondse (en vanwege ook praktische redenen, boven menselijke hoogte) renroutes te geven. Ik heb mijn flat zo ingericht dat ik toevallig twee plekken heb waar ik kan zorgen dat ze op 'kasthoogte' kunnen komen dmv matten en plankjes waarna ik vanuit de kast een weg naar het raam wil maken. Verder een hoge krabpaal die echt geschikt is voor krabben uiteraard (en hé die kan zelfs ook voor het raam!) Maar ik vroeg me af of 1 ruimte met hoge 'fitnes oefeningen' genoeg is of dat ik nog een situatie met hoogte moet creëren in een andere ruimte. Ik heb eventueel de optie om dit in de gang te doen maar dat is nou niet gelijk wat interessants te beleven, hebben ze daar wel wat aan?
3) Tot slot het kattenbak probleem. Ik snap dat 3 bakken het beste is maar ik weet niet hoeveel meerwaarde die hebben als ze binnen een straal van 10 meter van elkaar zouden staan. Twee kan ik nog wel zo plaatsen dat het zin heeft maar nummer 3 zou altijd in het midden staan en op een meter of 5 van een andere. Dit lijkt me een beetje een overkil aan bakken? Maar goed wie weet is dat wel helemaal niet zo, dat hoor ik graag!
alvast bedankt voor het lezen van mijn boekverslag