Mijn kat is een week geleden geopereerd aan een middenoorontsteking. De operatie was erg zwaar (hartstilstand gehad

De dagen voor de operatie at ze niets meer dus sinds 5 december had ze een neussonde en gaf ik sondevoeding.
Tijdens de operatie hebben ze een halssonde gestoken en sinds ze thuis is geef ik 4 keer per dag voeding en medicatie via de sonde.
Ik bied haar regelmatig eten aan en haar brokjes en water staan er altijd maar voorlopig eet ze niets zelfstandig.
Ze herstelt vrij goed van de operatie. Ze slaapt heel veel (maar dat deed ze als 12 jarige kat ook al voor ze ziek werd) maar ze kan vlotjes de trap op en en komt af en toe bij mij liggen, ze maakt dus zeker geen zieke of suffe indruk. Elke dag zie ik haar beter worden...
Heeft iemand ervaringen met het geven van sondevoeding en vanaf wanneer begin je kat terug zelf te eten? Of iemand tips om de kat te stimuleren? Minder sondevoeding geven heb ik nog niet gedaan omdat ze goed moet aansterken. Ze is nu volgens mij bijna terug op haar oude gewicht...