Vanochtend strompelde ze nog steeds, houdt het pootje ook omhoog bij zit, maar heel soms raakt het pootje bij lopen wel de grond.
Vanmiddag bij DA geweest, die haar volledig heeft onderzocht. Ze gaf geen tekenen van pijn bij aanraking en bewegen, maar haar pootje is, aan de voorkant bijna helemaal onderaan, wel wat dikker. Ik heb pijnstilling meegekregen, advies zoveel mogelijk rust te geven, niet naar buiten en aankijken hoe het verder gaat. Als het na het weekend niet beter is, dan terugkomen voor een foto.
Ze gebruikt haar pootje wel om schoon te likken en zichzelf te wassen, ze vouwt het pootje nu ook onder zich bij liggen en zitten. Maar ze ontziet het pootje bij stand en loop.
De DA kon geen wondje ontdekken. Ze twijfelt of het een breukje is, omdat Juultje geen enkel teken van pijn toonde, maar dus wel hinkt. Het zit op een plek die lastig voelen is, omdat alles tegen elkaar aan zit (?)
Ik vind het zo sneu en vind het lastig om nog niet zeker te weten wat er is. Ik probeer haar nu zoveel mogelijk te ontzien, dus op schoot tillen, en eraf zetten, in plaats van laten springen. Maar ze loopt, op 3 pootjes, wel rond, om te eten bijvoorbeeld en soms ben ik te laat, en springt ze op de bank.
DA zei dat injectie pijnstilling eigenlijk meteen al resultaat moest laten zien, maar ik merk nog niks. Ik heb metacam voor thuis meegekregen.
Kan het een kneuzing zijn? Of toch ergens een breukje? Wanneer zou ik verbetering duidelijk moeten zien? Is een weekend afwachten niet te lang? Ik ben zo bang dat ze onnodig lang pijn heeft, ook al houdt ze zich kranig. Maar haar niet te horen smeken om naar buiten te mogen, of sowieso heel hard te mekkeren om eten, of...breekt mijn hart. Ze heeft echt pijn volgens mij, maar geeft geen kick. Is het oké dat ze wel loopt? Of is rust echt helemaal niet bewegen?
Sorry voor de lange post en vele vragen, maar ik ben iemand die zich snel zorgen maakt en dingen lastig in perspectief kan plaatsen. Ik ben geneigd om beren op de weg te zien die steeds groter worden, en ben dan niet in staat om de rust te bewaren.