Ik heb pas een kitten en ze heet Luna. Luna is zeer sociaal ook naar bezoek toe. Is pas ingeent en gechipt en gecontroleerd en is kern gezond. Ze eet en drinkt goed. Maar is erg stout. Ze krabt mn douche gordijn kapot. Gooit drinken om. Etc. Maar waar ik me t meeste zorgen om maak is dat ze uit mn glas drinkt. De vorige eigenaar zegt dat ze is ontwormt en ontvlooid en de dierenarts zag geen vlooien. Ze drinkt uit mn glas water terwijl ze zelf altijd vers water heeft, en ik ben bang dat ik daardoor wormen kan krijgen als de vorige eigenaar loog. Als ik slaap staat er altijd water naast mn bed en dat drink ik slaperig tegen de ochtend aan op. Is dit gevaarlijk?
En mijn volgende vraag is nu ik haar dingen afleer, het begint ook langzaam te werken, ze is veel minder op tafels, dit doe ik door met mn vingers te knippen en nee te zeggen en haar rustig op te pakken en op de grond te leggen keer op keer. En het begint te werken. Maar als ze iets stouts heeft gedaan negeer ik haar even. Ze is constant of aan het rennen en spelen of ligt tegen me aan en is altijd in dezelfde kamer als ik ben en dat is zo schattig

Alvast heel erg bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk