Nu ben ik niet opzoek naar advies over voerbeleid, barf of wat dan ook, maar wil vooral tips krijgen en misschien heb je in dezelfde situatie gezeten en kan je mij wat van advies voorzien.
Loes is 3 jaar en sinds april dit jaar woont ze bij ons. Bij haar oude baas kreeg ze natvoer en felix brokken.
Natvoer zijn we blijven geven (wel in mindere maten en netjes afgebouwd), maar we zijn overgestapt naar andere brokken. Meer kwaliteit, meer vlees et cetera et cetera. Dat ging super goed tot begin deze maand, madam eet geen brokken meer.
Ik naar de dierenarts gegaan, niks te zien, bloedonderzoek gehad, ook daar geen opvallendheden. Maar ja ik zit nu dus nog steeds met een kat die geen brokken eet.
Uit wanhoop toch maar felix gekocht, maar hier kijk ze ook niet naar. Ik geef haar nu extra natvoer, maar omdat ze een moeilijke eter is, is het lastig om haar op een ander merk natvoer te zetten die iets completer is dan het natvoer wat ze nu krijgt.
Loes is een binnenkat, dus veel heeft ze niet nodig omdat ze meestal lekker ligt en in de avonduurtjes is ze iets actiever. Voor de rest is ze nog steeds heel gezellig, niet ziek, zit goed in haar vel, alleen het lijkt wel dat ze de brokjes te hard vind en daardoor niet eet.
Hebben jullie ideeën hoe ik dit kan oplossen? Nogmaals tandjes en de rest is allemaal goed, dus daar is al naar gekeken.