Help
Re: Help
Ik gebruik RC calm. Na de feliway die iei wel wat leek te doen maar uiteindelijk toch niet. Rc calm doet hier zeker wat. Minder vechten, heel duidelijk. Guusje is veel rustiger, voor haar heel goed, is zelfs flink aangekomen. Ze is niet meer zo onrustig waardoor Gijs ook minder jaagt. Wij merkten het na een maand denk ik
Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Geen ervaring met de brokjes maar lijkt mij zeker het proberen waard!
Hopelijk vind je een wijze waarop het weer leefbaar wordt voor iedereen waardoor herplaatsing niet nodig is
Hopelijk vind je een wijze waarop het weer leefbaar wordt voor iedereen waardoor herplaatsing niet nodig is
Als Gijs op jacht is moet hij op de mat. Ik zie het aan zijn houding. Dan begin ik al, kom Gijs p de mat. Grote maat in huiskamer. Er daar word er gekriebeld en gespeeld. H hij is dan afgeleid. Dan stopt het ook. Duurt effe voor het geleerd was maar als hij weer in zo'n bui is, is Gijs mat voldoende omdat hij dol is op kroelen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Moos interesseert het niets en die speelt soms ook met Siep gelukkig. Je ziet hier een paar foto's van siep die achter Moos aan zit en hem uitdaagd. Hij gaat de hele kamer dan door,ik kan hem ook wel even afleiden als ik er een speeltje door gooi of even met de catit baan rammel.
Met saar is het spel niet gelijkwaardig en daarom gaat het mis.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Met saar is het spel niet gelijkwaardig en daarom gaat het mis.

Hoi, hoe het nu met siep an saar ?
Ik snap dat je de herplaatsing liever niet wilt.
Ht zit bij mij ook ergens in mijn achterhoofd
Ik heb mijn poes athina nu sinds een week aan 4 x destress. Ze kreeg al een tijd 1 pil over haar eten maar ze had waarschijnlijk meer nodig. Ik geef deze met easypil eromheen. Ze eet het als snoepjes. Ook heb ik haar sinds 5 dan op zylkene op aanraden vd DA.
We hebben er nl een kitten bij van 12 weken en die heeft ze aangevallen. Ze heeft al een verleden uit het asiel.
Maar goed is ben benieuwd of je de rc calm hebt geprobeerd? En of het wat effect heeft.
Ik snap dat je de herplaatsing liever niet wilt.
Ht zit bij mij ook ergens in mijn achterhoofd

Ik heb mijn poes athina nu sinds een week aan 4 x destress. Ze kreeg al een tijd 1 pil over haar eten maar ze had waarschijnlijk meer nodig. Ik geef deze met easypil eromheen. Ze eet het als snoepjes. Ook heb ik haar sinds 5 dan op zylkene op aanraden vd DA.
We hebben er nl een kitten bij van 12 weken en die heeft ze aangevallen. Ze heeft al een verleden uit het asiel.
Maar goed is ben benieuwd of je de rc calm hebt geprobeerd? En of het wat effect heeft.
Ja ik gebruik het maar het heeft even tijd nodig. Er is elke dag nog wel paniek in de tent hier. Zie mijn fotoalbum daar heb ik verder geschreven (Saar Moos en Siep)
Vervelend dat het bij jou ook zo moeizaam gaat.
Ik heb zwaar onderschat dat we er vorig jaar gewoon een kitten bij hebben genomen. Ik had wel gedacht dat komt wel goed. Nu is dit met Moos zeker wel het geval dus je ziet wel dat het kan...het is hier alleen geen match met Saar.
Vervelend dat het bij jou ook zo moeizaam gaat.
Ik heb zwaar onderschat dat we er vorig jaar gewoon een kitten bij hebben genomen. Ik had wel gedacht dat komt wel goed. Nu is dit met Moos zeker wel het geval dus je ziet wel dat het kan...het is hier alleen geen match met Saar.
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app
Ik doe het via tapatalk dit is de link naar het fotoboek. Maar weet niet of jij ook zo kijkt.
Ik doe het via tapatalk dit is de link naar het fotoboek. Maar weet niet of jij ook zo kijkt.