hallo allemaal,
Wij hebben een 1,3 jaar oud kater, die natuurlijk ook gewoon naar buiten mag. en dat doet hij dan ook regelmatig. Niks mis mee, lijkt mij. Nu bereiken ons berichten dat ons katertje bij twee verschillende buren gewoon even naar binnen wipt. Bij de ene buur hebben ze een hond, maar blijkbaar deert hem dat niet en gaat gewoon naar binnen. Daar wordt hij natuurlijk ook gewoon weer naar buiten gezet. En terecht

Maar nu komt de buurman naast ons, zij hebben ook een kat, regelmatig met leuke filmpjes en foto's over onze kat. Gaat rustig spelen met hun kat. Slaapt in hun kamer op een stoel of bank. Komt blijkbaar ook regelmatig door het kattenluik, 's nachts binnen. Allemaal nog niet zo heel erg, omdat we gelukkig fijne buren hebben die hier ook wel de humor van inzien, maarrrr .... Vannavond kwamen er een paar foto's, waaruit bleek dat katerlief niet zo lief is zoals hij eruit ziet. Er was een kleine ravage aangericht, door alleen onze kater. Nu is mijn vraag, wat kan ik doen zodat katertje niet bij de buren naar binnen gaat of beter nog....dat hij daar geen ravages aanricht. WIJ hebben een poes!! En die mag een ander niet tot overlast zijn!!! Met een emmer water gooien of plantensproeier lijkt me geen optie, want hij zit gewoon onder de kraan. Om te drinken, maar daarbij speelt hij ook met de waterstraal en een nat pak deert hem hierbij niet. Misschien weet iemand van jullie hoe dit aan te pakken.
Met vriendelijke groeten en hele fijne kerstdagen toegewenst en een gelukkig nieuwjaar.
Jan Paul