Hopelijk vindt men het niet erg als ik af en toe op een wat ouder topic weer inhaak.
De katjes hier spelen ontzettend graag met hengels; ik heb een paar verschillende maten/soorten/modellen, die ik regelmatig afwissel.
Maar ik was ook al een tijdje op zoek naar iets duurzamers (hoewel ik het allerliefst ook die helemaal uitschuifbare zou willen, die Jackson Galaxy in zijn koffer heeft... maar die is nergens te vinden), ook met verwisselbare speeltjes.
Vlak voor het weekend heb ik een hengel van het merk "Purrs" besteld, voorheen Flying Frenzy, samen met allemaal verschillende aanhangsels - als het goed is, komt het ergens in de komende week aan.
Ik ben heel benieuwd!
Wat ik las over het merk vond ik heel goed; ze gebruiken bont en veren uit verantwoorde bronnen etc.
Qua prijs zijn ze redelijk, vooral als ze een tijdje mee gaan... Vooral Loetje was in het begin, toen ze dan eindelijk durfde te spelen, nogal een slopertje, maar inmiddels heeft ze geleerd dat ze het speeltje ook gewoon los kan laten (en dan weer opnieuw vangen, etc)
Ik zal hier even feedback geven als ze er zijn!