Er is een link in de handtekening. Maar die zie je misschien niet standaard op Tapatalk.
Deze:
https://myalbum.com/album/8Y8BJfgUbYQQ
Er is een link in de handtekening. Maar die zie je misschien niet standaard op Tapatalk.
Ja... als je hem niet aan het spelen krijgt... dan zal het gedrag wel blijven.Phalaenopsis schreef: 28 aug 2020 05:53 Ik heb gisteravond laat tijd vrijgemaakt om te spelen. Niets! Wat balletjes van alu opgerold maar nee. Geen interesse.
Het zou zelfs een stok met een touw en een muisje op het einde kunnen zijn. Hoeft helemaal niets fancy te zijn en je zou het zelfs zelf kunnen maken.Phalaenopsis schreef: 28 aug 2020 05:53 Ik wil best weer opnieuw speeltjes gaan kopen. Maar er bestaat een kans dat het weggooit geld is. Hij is erg kieskeurig.
Dan speel je dus niet goed. Want hij zou het speeltje aan de hengel niet mogen vangen. Alleen op het allerlaatste als hij al een beetje afgemat is. En dan moet je het speeltje niet wegtrekken maar hem bijvoorbeeld een brokje geven (want hij heeft honger omdat je in maaltijden voert). En als hij dan het brokje aan het opeten is kun je het speeltje weer wegtrekken met de hengel en begint het spel opnieuw. Hij moet dus niet de mogelijkheid hebben om dat speeltje aan de hengel helemaal tot gort te bijten.Phalaenopsis schreef: 28 aug 2020 05:53 Oh en die hengels maakt hij zó kapot. Dat vind ik echt zonde.
Hij kon tot die tijd dus niet echt zichzelf en speels zijn. Nu je ex weg is komt dat allemaal weer naar boven. Het feit dat hij ook een solo-kat geworden is helpt daar niet bij. Maar goed... daar is nu weinig meer aan te doen.Phalaenopsis schreef: 28 aug 2020 05:53 Sinds mijn ex uit huis is (hij was best bang voor hem, hij heeft een voorkeur voor vrouwen zeg maar) is het eigenlijk steeds aan het toenemen.
Je kunt ook een blik kattenkruid kopen en wat op een kleedje strooien. Ook zou je nog een feliway-product e.d. kunnen proberen. Maar dat is ook niet goedkoop en geen zekerheid dat het helpt.Phalaenopsis schreef: 28 aug 2020 05:53 Nu overweeg ik een speeltje met kattenkruid aan te schaffen zodat hij ontspant. Het is een wanhopige gok.