Ik ben nieuw hier, dus klein introotjeee:-)
ik ben Jeroen, grote liefhebber van de natuur en naast mijn 3m en 1.5 meter aquariums deel ik mijn Cribb met mijn Kattemaatjes Jakey(7jaar)&Kroely(biena 1jaar).
Weet echt niet hoe vaak ik van dit forum gebruik ga maken maar heb toch wel es vragen of stellingen, dus je kan altijd proberen, ik geef nog geen zekere garantie op antw. , eerst kijken hoe het hier gaat en of het bevalt

Ten eerste zijn mijn maatjes in hoofdzaak zwart, en met de hitte dagen die de laatste jaren plaatsvinden is het ook voor hun best heel pittig, en ja vooral nu we richting 7 dagen achter elkaar 30 plus gaan, toch is gaan googelen en kwam zo hier terecht:
Want ja ik woon op flatje en mijn maatje hebben 1 balkon met gaas ervoor en een half bos om te kunnen klauteren chillen en zelfs een vijver met goudvissen aanwezig

met deze hitte dagen is het na ca 3 dagen eigenlijk niet meer onder de 30 te houden, vanochie 28 maar dat was snel weer 30.
Nu doe ik eigenlijk al jaren met een bakske water heel gemoederlijk mijn maatjes nat aaien, en ik heb echt het idee dat hun dat best goed helpt, maar ik weet ook dat bv de Marokaanse cultuur, en is wel een heel strenge vorm, maar die lopen op de ogen na helemaal in zwart: MIJN VRAAG : DOE IK ER NU GOED AAN OF IS HET JUIST NIET GOED OF MISSCHIEN ZELFS WEL GEVAARLIJK, LAATSTE ZOU WEL ZIJN ALS ZE BV BUITEN KONDEN, denk ik dan.
Ik hoor graag meningen en tips en wie weet is het misschien een goeie voor mededierenliefhebbers dat toe te gaan passen als blijkt dat mijn gedachte goed zit.
Alvast heel veel dank voor reacties en fijne zondag allemaal

Grtsssssssssss