Kattenbakgeur
- marloes501
- Poema
Re: Kattenbakgeur
Ik geef nog wel eens een blikje Canagan.
Dat is ook echt met stukken vis.
Het zijn de kleine blikjes van 75 gram.
Heb even een foto van thrive natvoer bekeken en het lijkt wat betreft structuur heel erg op Canagan.
De blikjes kosten E1,39 per stuk.
Mijn poes is er dol op.
Misschien kun je die ook eens proberen.
Dat is ook echt met stukken vis.
Het zijn de kleine blikjes van 75 gram.
Heb even een foto van thrive natvoer bekeken en het lijkt wat betreft structuur heel erg op Canagan.
De blikjes kosten E1,39 per stuk.
Mijn poes is er dol op.
Misschien kun je die ook eens proberen.
Ik heb hier ook twee katten die naast de brokjes alleen vis willen. Ik geef Feline Porta 21 en daar zijn ze dol op (en nooit stinkende kattenbakken). Het zijn gewoon stukjes vis met een aloësausje er overheen (net als Applaws waarvan ik Oceanfish geef aan twee katten; de anderen willen het niet)
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... kken/28483
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... kken/28483
Thx, ik sla alle tips op
heb nu toch eens animonda carny besteld omdat ik er zoveel goeds van lees en dat de katten het meestal lekker vinden, dus eerst toch eens dat proberen. Als Mae het niet lust geef ik het wel aan Wolf, die vreet toch alles wel wat je hem voorzet.
Als ze dat niet wil bestel ik eens andere dingen die ik hier nog als tip gekregen heb.

Als ze dat niet wil bestel ik eens andere dingen die ik hier nog als tip gekregen heb.
Zoals voorspeld heeft Mae 3 keer gelikt aan haar animonda carny natvoer en het dan gelaten voor wat het is xD maakt niet uit, Wolf heeft zijn portie helemaal opgegeten met veel smaak, hij eet de rest van de blikjes dan ook wel op.
Hier eten de meiden het ook niet, alleen de carny ocean.
Maar die lijkt weer op schesir etc.
De jongens eten alles dus meestal komt het hier dan ook wel op.
Maar die lijkt weer op schesir etc.
De jongens eten alles dus meestal komt het hier dan ook wel op.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Haha, kieskeurige meiden blijkbaar.
De textuur was die van pate. Bij applaws is het meer grote stukken.Pikachu schreef: 13 jul 2020 23:16 Bedankt voor de tip. Het vervelende is dat ik nergens een foto zie van het voer. Ze eet enkel texturen zoals bij applaws en almo nature enz. Kieskeurig wichtje xD