ik ben nieuw hier, omdat ik hoop op wat goed advies voor onze nieuwe kitten. Dank alvast!

Mijn vriendin en ik nemen een prachtig katertje over een aantal weken. In principe wilde we de kater pas vanaf 8 weken op gaan halen, maar omstandigheden zijn veranderd. De eigenaar van de katten ligt ineens voor langere tijd in het ziekenhuis, waardoor zijn zoon nu elke dag langskomt om de kittens te voeren en wat aandacht te geven. Het liefste wil hij de kittens met 6 weken de deur uit hebben, want het vereist best veel tijd en moeite om elke dag langs te komen.
We hebben een aantal opties, ik vraag mij af wat jullie denken dat de beste is:
1) Kitten mee naar huis: mijn vriendin en ik zijn heel veel thuis en kunnen de kitten veel aandacht en verzorging bieden.
2) Kitten naar mijn broer: hier kan onze kitten nog een aantal weken opgroeien tussen een oudere kat en een andere kitten uit hetzelfde nestje. Wel moet onze kater dan in korte tijd 2x verhuizen.
3) Een tweede kitten uit het nestje nemen. Zo groeit onze kitten op met een andere kitten uit hetzelfde nestje. We waren van plan om te beginnen met 1 kat en evt later nog een. Maar evt kunnen we er ook in een keer twee nemen als dat beter voor de ontwikkeling is.
4) Absoluut niet accepteren dat de kitten al met 6 weken weg mag. Ik weet niet zeker of hier akkoord mee wordt gegaan. Daarnaast is de thuissituatie nu ook niet ideaal voor onze kitten.
Bedankt alvast voor de reacties!