Ik vermoed dat het van het extra energy blik is dat ik hem de laatste dagen gaf om hem te ondersteunen (Hills A/D Restorative). Hij heeft altijd al gehad dattie van blik makkelijk kotst, winderig wordt en herrie in de ingewanden heeft. Dus daar denk ik aan.
Verdere voedselovergevoeligheid kan eigenlijk niet daar hij mee eet met Spotje dr hypoallergenic.
De andere routing van deel darmen komt misschien ook wel vd gasvorming. Als je een slang vol lucht zet gaat hij ook daarheen waar plek is. Doet de slang vd droger bij mij ook
inderdaad bijkomen, voel me nu nóg uitgeput. Gistermiddag als een blok op de bank in slaap gevallen. Met Gizmo erbij

Nu verder plan van aanpak voor allebei bedenken. Mbt Metacam, niervoer (combi hypoallergenic), evt supplementen ja/nee etcetc
Nog dank vd tip mbt combivoer hypoallergenic-renal trouwens. DA wist wel dat er combivoeren waren maar wist niet dat deze er óók was. Ze stelde eerst een lekker 'drankje' voor voor Spotje. Voor ondersteuning nieren. Maar dat wou ik niet omdat lekker doorgaans betekent dierlijke eiwitten. En dan ga ik van een chronisch probleem (nier) naar een acuut probleem (braken door allergie). Dus opperde ik dit combivoer. Nu nog wachten tot het binnenkomt.
Hópen dat zn snelle afvallen nu wel stopt. Anders weet ik ook niet meer waar ik de oorzaak moet zoeken.