Zien jullie ander gedrag bij de katten nu jullie meer thuis zijn enzo met de lockdown?
Krijgen ze er stress van?
Of vinden ze het alleen maar gezellig?
stress door lockdown of niet?
Re: stress door lockdown of niet?
Ik merk geen verschil eigenlijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Voor onze katten geen verschil. B. gaat gewoon naar zijn werk en ik ben altijd al thuis. Normaal ging ik elke dag boodschappen doen. nu elke dag wandelen. Maakt voor de uren van huis niks uit. Op zaterdag gingen we altijd naar kringloop en ergens eten. Nu alleen een rondje rijden. Dus wel iets minder lang van huis.
Voor onze katten maakt het geen verschil.
Voor onze katten maakt het geen verschil.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Hier wordt er vooral van geprofiteerd met het mooie weer doordat er nu overdag ook een portier is die de deur open kan zetten naar buiten
Verder ligt Dinky daarnaast nog altijd veel lekker in de zon op de bank terwijl ik en mijn partner op een andere verdieping zitten. Het is dus niet zo dat ze dan echt meer onze aanwezigheid opzoekt.

Verder ligt Dinky daarnaast nog altijd veel lekker in de zon op de bank terwijl ik en mijn partner op een andere verdieping zitten. Het is dus niet zo dat ze dan echt meer onze aanwezigheid opzoekt.
Ik vind het lastig te pijlen.. Wij hebben vlak voor de lockdown een kitten erbij gekregen (Sep) dus ik denk dat daar de stress eerder vandaan komt. Ik ben vooral benieuwd hoe Sep het gaat vinden als ik straks weer kan gaan werken.. Ik verwacht dat Dax blij zal zijn dat hij weer de hele dag kan slapen 

Groetjes Kiki, Dax (2) en Sep (3mnd)