Bij thuiskomst waren ze er eigenlijk meteen weer. Niet echt wankel of suf en meteen willen eten en drinken en spelen! Lijkt me een goed teken. Ook wilden ze meteen weer samen stoeien maar dat lijkt me nog niet zo’n goed idee.
Het enige wat me een beetje zorgen baart is dat Frodo gister erg veel aan het wassen was. Echt heel veel. Hij kwam ook paar keer in de buurt van de hechtingen maar voornamelijk het gebied eromheen. Op zich logisch misschien, alle vieze geurtjes van de dierenarts moesten natuurlijk weggepoetst worden.
Af en toe zat hij echt bij de wond in de buurt, maar dan leidden we hem af.
Het wassen lijkt nu wel iets minder, maar net betrapte ik hem er toch op.
Mijn vraag is nu of het normaal is dat ze de dag van de operatie veelvuldig wassen en dat het dan later misschien minder wordt omdat de geur dan verdwenen is?
Ik had de dierenarts al gebeld net, en die zei dat hij wel gewoon eromheen mag wassen maar beslist niet de wond.
En anders moeten we een kapje ophalen

Voor Frodo hebben we ook pijnstillers mee omdat zijn operatie wat zwaarder was, Tolfedine. Hij lijkt geen pijn te hebben, hij rent weer wild rond alsof er niks gebeurd is, maar ja, katten kunnen dit natuurlijk goed verbloemen.Dus zo maar eens proberen er een pilletje in te krijgen (met behulp dan maar van kattenpudding).
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk