We hebben sinds vanavond een 2e lieverd erbij! Zij is bijna 8 maandjes oud. Ik heb ze nog gescheiden zitten omdat dat het beste is. Alleen is onze nieuwe aanwinst (een naam zijn we nog in debat over

Nee ik had geen Feliway in huis, dus dat is zeker nog een optie. al merk ik wel kleine verbeteringen! Ze miauwt in de nacht een stuk minder, en ze kwam gister van haar verstopplek af, begon te eten en te drinken en te spelen! Ik merk dat zij vooral overdag zich wilt verstoppen en dan 's avonds wat losser komt. Dus met wat tijd en geduld heb ik het vertrouwen er in dat het wel goed komt. Hoop dat mijn dames het ook met elkaar goed gaan kunnen vinden.. En de katten ASMR tip, super bedankt!! Ik zet dit nu voor haar op, en heb wel het idee dat het voor haar wat doet. Luister het zelf ook heel graag, dus kwa dat zijn we helemaal een matchCoraline schreef: 05 mar 2020 23:31 Aaah, dat is sneu, voor haar en voor jullieHeb je toevallig Feliway in huis? Dat kan helpen.
Natuurlijk ook rust geven, maar als ze zelf zo mauwt dan is dat erg moeilijk. Hebben jullie de reisbench nog staan? Misschien wil ze daarin kruipen, met nig wat bekende geuren om haar heen?
Wat jij zelf al doet is al erg goed, er zijn voor haar. Ik zou bij haar in de buurt gaan liggen vannacht, dan heeft ze in ieder geval een “vertrouwd” persoon bij haar.
Je kán een muziekje aanzetten. Op Spotify heb je muziek voor katten, calming music cats krijg je allerlei albums te zien.