Oh ja, mijn poes heeft geen blaaskanker of iets anders medisch want anders hadden we dat allang gemerkt in de afgelopen 5/6 jaren.
1,5 maand? Dat is toch maar 6 weken. Ik neem aan dat je minimaal 8 weken bedoeld. Of dat er een andere reden is om een kitten op illegale leeftijd reeds te krijgen. Maar goed... ik zal me maar stil houden
Dat heb je niet gezegd. Kijk eens terug in dit topic.ILOVETYLER schreef: 05 mar 2020 16:01 We hebben van alles geprobeerd om die poes op de kattenbak te laten plassen maar het helpt gewoon niet.
Niets over waarom en wat je allemaal gedaan hebt. Maar wij weten dat het nooit komt omdat een kat "schijt" heeft aan de kattenbak. Er is altijd een reden. En ja... dan kun je wel wat commentaar verwachten als je zo'n uitspraak, zonder uitleg, op het forum slingert.... vind je zelf ook niet?Zij zit op een kamertje boven aangezien ze schijt heeft aan de kattenbak en overal pist
Inderdaad heel normaal. En daar is ook normaal op gereageerd.ILOVETYLER schreef: 05 mar 2020 16:01 Ik stelde gewoon een vraag of een kat het nieuwe coronavirus kan hebben, ik wil namelijk niet dat mijn kat COVID-19 krijgt, heel normaal toch?