Wat heb je nog meer staan voor de katten? Krabpalen/ meubels? Hier staan er best veel maar wordt enorm gebruik van gemaakt. Katten gaan kraag de hoogte in en klimmen en springen graag.
Oo de grond liggen fleece dekens, die je normaal omslaat als je op de bank zit. Deze liggen gefixeerd met kasten, tafels en deurstoppers. Vooral Jackie vindt het dabben heerlijk en houdt van het gevoel van de dekens onder haar, daarom ligt het er.
Maar je kan als kat zijnde heel leuk iets omhoog laten springen door de deken te bewegen, zelf te springen op de deken. Beiden vermaken zich met iets kleins, een balletje, een muisje oid. Hier zijn dopjes van melkpakken etc populair, wat alleen onder toezicht wordt gegeven. Jackie vindt het zalig om er achteraan te rennen terwijl ze ze zelf wegduwt. En Kennedy vindt vangen leuk, maar dan heb je een mens nodig om dit te doen

En witte plastic keukenhanddoekclips. Hiermee kan je een keukenhanddoek ophangen, deze dus
Niet te verwarren met de andere knijpers die je kan kopen (Nou ja, ik heb mij suf gezicht naar deze, het blijkt niet zo makkelijk te zijn om dit te kopen

). Kennedy vangt ze op, dat is haar grootste hobby nu. Eerst moest ik ze weggooien en hoopte zij dat ze op een onmogelijke plek terecht kwamen zodat zij allerlei moeite moest doen om ze te pakken te krijgen.
Bij Zooplus heb je een leuke vlinder die in een houder staat. Kennedy speelt er graag mee. 1 staat bij een krukje, dan kan ze capriolen uithalen op het krukje ( ondersteboven hangen) en de vlinder telkens proberen te pakken te krijgen. Officieel horen er batterijen in maar dat vonden ze allebei erg raar. Dus die zijn er uit.
Krabkarton die op de grond ligt. Je hebt tegenwoordig een stekertje voor erin,om mee te spelen.
Je hebt speeltjes met zuignap voor aan het raam. En voor aan de krabpaal, maar dat is ook opletten geblazen. Jackie heeft 1 keer zo’n touwtje van zo’n speeltje die bij de paal hoorde, om haar nekje gekregen en een kat raakt dan snel in paniek, zij dus ook. Ik heb al die lange, dunne touwen weggedaan.
Verstopplekjes, kartonnen dozen, een dekbed op de grond om onder te gaan liggen en misschien er op. Rick schreef ergens anders al over krantensnippers in een kartonnen doos, dat is ook leuk.
Speelrails met lichtgevende balletjes er in. Bij mij vinden ze hem het leukste als ik hem zo klein mogelijk maak, dat zijn dus nu 2 rondjes geworden.
Oh, en een tunnel. Ik heb hier een gekruisde tunnel met 4 normale in- uitgangen en bovenop een gat. Jackie is verzot op die tunnel. En andere tunnels, groot maar ook klein, van 50cm.
Voor lekker comfortabel en uitnodigende om te liggen ligt er een dikke vensterbankkussen op de vensterbank geschroefd. En dunnere, met anti- slip mat. Dit kán misschien fijn zijn om te gaan liggen en naar buiten te kijken.