Coraline schreef: 04 feb 2020 20:05
Dank jullie wel! Froufrou gaat zich ergens onder kruipen om te verstoppen?
Hier ga ik zó mijn bed verschonen en dat is een heel feest! Kenny gaat dan als het bed “gestript” is onder het top- matrasje kruipen en spelen, Jackie onderzoekt de bovenkant. Na verloop van tijd mag het matrasovertrek erover getrokken worden, en dan heb je hetzelfde scenario, maar dan onder het overtrek

. Leg ik de kussen op bed dan wordt er onder de kussens verstopt (Kennedy) en Jackie bekijkt of ik alles recht heb getrokken. Dekbedovertrek is ook erg leuk, want ook dáár kan je je in verstoppen en elkaar achterna zitten. Zo ben ik wel een tijd zoet met bed verschonen en dat is zó leuk!
Froufrou gaat zich niet echt verstoppen als ze voelt dat ze een "aanval" gaat krijgen, het is eerder dat ze niet goed weet wat ze moet doen. (Ze blijft er niet lang, ze probeert gewoon overal onder of tussen te kruipen). Voor mij is dat een signaal dat ik moet ingrijpen om die aanval te vermijden. Gaat heel vlot trouwens. Na amper een minuutje valt ze ronkend in slaap

.
Meestal weet ze zelf wel hoe ze die aanval moet vermijden, ik ben er al 2 jaar mee bezig het haar te leren
Het gebeurt wel eens dat ze er te lang mee wacht, denk ik.
Haha, het bed verschonen is hier ook een groot feest voor de katten

En dan heel goed opletten dat ik geen kat meewas in het machien.