Bedankt Cerna
Pamuk at wat minder laatste paar dagen, ik wist niet zeker of het door de Surefeed kwam of door Mia, want die stak haar hoofdje van achterkant en Pamuk leek dat niet fijn te vinden.
Twee kappen besteld om achterkant dicht te maken en ook halve bakjes besteld en sinds gisteren eet Pamuk weer normaal, Pamuk eet hele dag door, maar dan hele kleine stukjes, paar brokjes per keer en af en toe stukje natvoer, ze heeft onbeperkt droogvoer en 2 theelepels natvoer. Met Mia zijn we aan het kijken hoe ze eet, haar natvoer eet ze in een keer, maar drogvoer eet ze ook af en toe.
Voer blijft wel vers in Surefeed, zelfs natvoer is nog netjes en sappig aan het einde van de dag, echter begrijp ik niet waarom de achterkappen meegeleverd worden.
Zo schattig om te zien dat meiden naast elkaar eten:
Gisteren avond was Pamuk door het luik naar de tuin, en Mia dacht "ik ga ook proberen" ze kon het heel moeilijk openen maar ze kreeg het open en ging in de tunnel zitten, ik bleef hele tijd kijken zodat ik zeker wist dat ze het luik open kan maken.
Net een kattenluik met dual scan besteld zodat Mia niet naar buiten kan, ik heb Sureflap met connect optie besteld, deze optie leek me leuk, hiermee kunnen we monitoren wie, hoe vaak naar buiten gaat (mag) en desnoods met de app toegang naar buiten beperken per kat.