Hoe geef je Omeprazol?
Re: Hoe geef je Omeprazol?
Spannend cerna woensdag!
Je hebt gelijk om het niet af te wachten.
Sterkte woensdag
Sterkte woensdag
Luna & Lizzy(13) Timmy, Indy & Tommy(8)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
Sterkte voor morgen, ik ben alvast aan het duimen voor een spoedig herstel
grt Anne, Joep 14 Hobbel 14 Polleke 13 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kukel Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kukel Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
Ow, dat is balen! Sterkte voor morgen!
♥ Mythos 8 ♂ Tut 10 ♀ Diba 0,8 ♀ ♥
† Shiva (5) '96 † Duvel (6) '06 † Vinci (0,6) '07 † Gizmo (17) '12 † Kylian (11) '17 † Moreeke (15) '19
† Shiva (5) '96 † Duvel (6) '06 † Vinci (0,6) '07 † Gizmo (17) '12 † Kylian (11) '17 † Moreeke (15) '19
Bedankt allemaal.
Het zal wel meevallen, maar ik heb toch altijd de kriebels. Ben altijd blij wanneer de kat weer wakker is.
Het zal wel meevallen, maar ik heb toch altijd de kriebels. Ben altijd blij wanneer de kat weer wakker is.
Heb ik ook hoor, dat went niet
Luna & Lizzy(13) Timmy, Indy & Tommy(8)
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Hier ook. Roesjes en narcoses zijn altijd vervelend.
Ik zou tussen 13-15 uur gebeld worden, maar zolang kon ik niet wachten - die knoop moet uit mijn buik - en heb om 12 uur zelf gebeld. De dierenarts was net klaar en het was goed gegaan. Ze krijgt nu nog een infuusje en dan hoor ik vanmiddag wanneer we haar weer kunnen ophalen.
- Zotvanpoezen
- Tijger
Fijn dat alles goed gegaan is!
Deze namiddag flink troosten en verwennen, dat lieve oma' tje
Deze namiddag flink troosten en verwennen, dat lieve oma' tje
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)
Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Fijn bericht, hopelijk snel weer thuis en de oude x
Fijn! Hopelijk straks lekker helder mee naar huis.
Amber is inmiddels weer drie uur thuis en in het begin was ze nog wat dronken, maar het gaat nu een stuk beter.
Wanneer Amber bij de dierenarts is geweest gaat ze bij thuiskomst altijd gelijk brokjes eten om zich af te reageren. Nu heeft ze best wel een zware gebitsbehandeling gehad (de da is anderhalf uur met haar bezig geweest en heeft twee kiezen met heel veel moeite (snijden) kunnen verwijderen doordat ze zo zwak waren en daardoor steeds afbraken) dus ik had niet verwacht dat ze nu ook al meteen brokjes zou gaan eten, maar wel dus.
Toen natuurlijk de angst dat ze alles weer zou uitspugen, maar dankzij het infuus en een Cereniaprikje, was ze niet misselijk en bleef alles er keurig in.
Daarna een grote plas op de bak en vervolgens is ze gaan slapen.
Inmiddels wandelt ze al weer vrolijk rond alsof er niets gebeurd is en heeft ze dankzij Maagcompositum alweer brokjes gegeten.
Morgen beginnen met 5 dagen Metacam. Dat zal nog lastig worden want ik kan haar niet meer dan 1,5 streepje geven. Hopelijk accepteert ze het wanneer ik het in drie ker doe (Amber weegt 5,1 kilo)
Omaatje Amber
Wanneer Amber bij de dierenarts is geweest gaat ze bij thuiskomst altijd gelijk brokjes eten om zich af te reageren. Nu heeft ze best wel een zware gebitsbehandeling gehad (de da is anderhalf uur met haar bezig geweest en heeft twee kiezen met heel veel moeite (snijden) kunnen verwijderen doordat ze zo zwak waren en daardoor steeds afbraken) dus ik had niet verwacht dat ze nu ook al meteen brokjes zou gaan eten, maar wel dus.
Toen natuurlijk de angst dat ze alles weer zou uitspugen, maar dankzij het infuus en een Cereniaprikje, was ze niet misselijk en bleef alles er keurig in.
Daarna een grote plas op de bak en vervolgens is ze gaan slapen.
Inmiddels wandelt ze al weer vrolijk rond alsof er niets gebeurd is en heeft ze dankzij Maagcompositum alweer brokjes gegeten.
Morgen beginnen met 5 dagen Metacam. Dat zal nog lastig worden want ik kan haar niet meer dan 1,5 streepje geven. Hopelijk accepteert ze het wanneer ik het in drie ker doe (Amber weegt 5,1 kilo)
Omaatje Amber
- Zotvanpoezen
- Tijger
Wat is ze mooi
Gelukkig heeft ze niet te veel last van die ingreep.
Gelukkig heeft ze niet te veel last van die ingreep.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)
Poeh, 1 1/2 uur. Dat is niet mis. Mooie sterke dame, hopelijk gaan de komende 5 dagen ook zo goed!
Och wat een moppie!
Er was dus sprake van forl, is er een röntgenfoto gemaakt? Waren de andere tanden niet aangetast? Bah, heftig hoor! Bizar hè, ze moet flink pijn gehad hebben de afgelopen tijd. Hopelijk is haar behandeling goed gedaan, en kan ze lekker beter worden!
Er was dus sprake van forl, is er een röntgenfoto gemaakt? Waren de andere tanden niet aangetast? Bah, heftig hoor! Bizar hè, ze moet flink pijn gehad hebben de afgelopen tijd. Hopelijk is haar behandeling goed gedaan, en kan ze lekker beter worden!