Hulp gezocht bij aanschaf nieuwe kittens.
Re: Hulp gezocht bij aanschaf nieuwe kittens.
Dank voor alle input. We zijn nu voor 2 burmilla’s gegaan.
Wat leuk! Plaats even een update zodra ze er zijn 
- Zotvanpoezen
- Tijger
Ik heb gelezen dat Burmilla's veeleisend, ondeugend, gemakkelijk in de omgang en niet snel bang zijn. In dat boek van de gedragskundige staat er wel een geval van een hardnekkige sproeier (45 keer per dag, daarmee vergeleken is mijn Filou -een gewone ex verwilderd katje- een watje
)
Maar ik vind dat je zomaar geen stempel op een ras kunt plakken...
Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Want Burmilla's zijn erg mooi!

Maar ik vind dat je zomaar geen stempel op een ras kunt plakken...
Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Want Burmilla's zijn erg mooi!
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)
Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Ik zal je geen asielkat aanpraten. Ik heb zelf bijvoorbeeld afgedankte 'kneusjes' van mp gehaald zodra ik weer een plekje had (naar buiten geschopt omdat de nieuwe hondjes leuker waren. Dat soort ongein). Ook die verdienen een mooi leven. Of zoals nu een kitten omdat ik gek ben op choco's én langhaar. Geen kat is hetzelfde, ongeacht het ras. Dat is nu juist het mooie.RubBA schreef: 21 okt 2019 21:06 Zijn er ook nog forum leden die mij niet een schuldgevoel willen aanpraten om asielkatten te nemen?
Of is dit forum juist alleen voor mensen met asielkatten? Dan heb ik dat gemist en mijn excuses daarvoor.
Fijn dat je je keuze hebt gemaakt, heel veel geluk ermee! En vooral genieten.
♥ Mythos 8 ♂ Tut 10 ♀ Diba 0,8 ♀ ♥
† Shiva (5) '96 † Duvel (6) '06 † Vinci (0,6) '07 † Gizmo (17) '12 † Kylian (11) '17 † Moreeke (15) '19
† Shiva (5) '96 † Duvel (6) '06 † Vinci (0,6) '07 † Gizmo (17) '12 † Kylian (11) '17 † Moreeke (15) '19
Ik geloof, dat een Rancoon , de enige met staart op de grond, lief is voor kinderen. Die kan je gewoon aan zijn oren trekken en blijft zitten, als je een bandje omdoet.
Poekie, mei 2018.