Ik heb een raar probleempje met 1 van mijn 2 kittens.
Ze zijn nu beiden 6 maand oud (broer en zus) en het zusje heeft een probleempje.
Sinds een week of 8 schudt zij steeds met haar kopje, doch enkel tijdens het (harde) spinnen. Precies of er jeukt iets in haar oren dat ze eruit wil schudden.
Ik heb er eens een filmpje van gemaakt en ben ook al met haar naar de dierenarts geweest. Die heeft onder narcose eens goed in de keel, gehemelte en oren gekeken, alsook een foto gemaakt van haar hoofdje. Maar niks te vinden. Oren zijn proper,, niks huidproblemen, geen poliepjes te zien.
Raar...
Voor de rest doet zij alles super, goed eten en spelen, en goed groeien
Filmpje werd ook doorgestuurd naar faculteit dierengeneeskunde in Merelbeke. Die zeggen ‘er is blijkbaar wel iets want anders zou ze niet schudden’. Volgende stap is ct scan, en als daar niks op te zien is, Mri scan
Dus nog eens 2x onder narcose
Onze eigen dierenarts geeft als advies om even te wachten en te aanzien hoe het de komende tijd evolueert. Want misschien is het een beginnend poliepje dat nog nergens zichtbaar gaat op zijn, en dan zijn de scans ook voor niks...
Ik vind het zelf een hele moeilijke. Wat doe ik...
Voor de rest doet ze het super. Maar ben een watje op dat gebied en ik vind het zo zielig als ze daar loopt te schudden. Op den duur durf ik haar niet goed meer aaien uit schrik dat ze last of pijn heeft
Iemand al ooit iets soortgelijk meegemaakt?
Ze is ook nog zo jong..., misschien lost het zichzelf op met nog te groeien