Snap jou keuze (als starter met Romeo

) heel goed, toch doen wij het nu wel, maar of het maandelijks gaan doen, dat denk ik ook niet. Al die chemicalien zal ook niet goed zijn!
UPDATE:
Romeo was gisteravond meer dan ooit energiek : ) Hij rende van de ene kant van de woonkamer naar de andere, wisselde de ene muis-toy in voor de ander of ging helemaal los op een kleine kartonnen doos die we voor hem neergelegd hebben.
Erg leuk om te zien!
Op een gegeven moment werd het allemaal tegen het stoute aan; lamp naast de bank aanvallen, meerdere keren moeten corrigeren omdat hij op de eettafel wilt en dat mag hij niet & als laatste ineens wild aan het spelen gegaan met zijn waterbak : - )
Ook dat hebben we maar gecorrigeerd (en de kliederboel opgeruimd).
Nadat hij uitgeraasd was en op zijn favoriete fauteuil ging liggen, heb ik hem opgepakt. Op schoot wilt ie altijd z.s.m. ervandoor, maar met lichte tegendruk voorkomen en hem lief aangesproken en geaaid. Binnen de minuut aan het spinnen!
Daarna viel ie zelfs in slaap op mijn schoot en bleef zo zonder enige vorm van druk een min of 5-10 liggen. : )
Vanmorgen vroeg samen met mijn oudste zoon naar beneden, hij groette ons enthousiast met een aantal miauws, kreeg van mij schoon water en eten. Na het eten ging ie warempel tussen de benen van me zoontje zitten.
We zijn blij met de vorderingen!