Ik ben dus zelf op onderzoek gegaan, nadat de dierenarts mij niet serieus nam en het afdeed als chronisch niesziekte.Kytumymo schreef: 30 jan 2018 14:25 Daar ben ik eindelijk weer even....
Moreeke na 8 december geen ab meer gegeven. Het gaat op en af inderdaad. Veel neus spoelen met water of zoutoplossing als het extreem is. De laatste tijd komt het inderdaad uit beide neusgaten en mijn gevoel dat ik vanaf het begin had dat het misschien iets anders dan chronische nies is neemt daardoor alleen maar toe. Dus zit toch te denken aan een rhinoscopie. Stel dat het daarmee is opgelost, dan heb ik bijna een jaar voor niets lopen kwakkelen met haar. Maar goed. Dat wordt dan een heel zoekwerk waar dat een beetje betaalbaar kan. Heb net vorige week pas de laatste afbetaling bij de dierenarts gedaan. Het houdt me (helaas) dus nog dagelijks bezig, arm poeske![]()
Werd gezegd dierenkliniek 'de wagenrenck'. Ik had hun gebeld en gevraagd of ze ook gelijk de sterilisatie konden doen vanwege de narcose. Dat deden ze niet, omdat dat op verschillende dagen werd gedaan door elk een andere arts. Een kliniek ergens in n-Brabant richting t Westen, maar weet niet meer welke. Beide ook erg duur.
Ben zelf bij dierenkliniek Beneden-Leeuwen geweest (Gelderland. Stuk goedkoper. Een erg fijne arts voor je dier. En alles werd duidelijk besproken. Heb naderhand ook de ingreep op film gezien. Kon zo precies 't gezwel zien etc. En later ook 't schoonmaken van de oortjes.