Optie is nog om de foto aan je dierenarts te laten staan, als je tenminste al een da hebt
Misschien weten zij wat het is
Veel plezier met de voorpret en fijn dat je twee kittens neemt!
Kitten en enkele vragen
Re: Kitten en enkele vragen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Dankje, en zag nu toevallig dat hetzelfde op de buitenkant van mijn lichtstraat zit dus ik vermoed dat het iets van buiten is een of andere spin of mijt dus zal daar is op rondzoeken. en ga ergens volgende week kijken voor de kittens.
In mijn vorige post lees ik dat ik staan schreef inplaats van zien, hopelijk is dat duidelijk!!
Ben benieuwd of je er ooit achter gaat komen wat het precies is geweest, hopelijk doet het geen afbreuk aan je voorpret over je toekomstige knuffels
Ben benieuwd of je er ooit achter gaat komen wat het precies is geweest, hopelijk doet het geen afbreuk aan je voorpret over je toekomstige knuffels

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Nog steeds niet erachter wat het was maar het is weg, en komende vrijdag komen mijn nieuwe maatjes 

Ah leuk!! Plezier met de voorpret toegewenst! En fijn dat het weg is
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy