Aangezien ik aan het kijken ben om wat gezelschap in huis te nemen ben ik op dit forum terecht gekomen met enkele vragen.
mijn eerste vraag is, ik heb de mogelijkheid om bij bekenden een kitten/kittens op te halen op de boerderij maar ik kan ook naar het asiel gaan. nu was mijn vraag wat zou de beste beslissing zijn?
verder zag ik dat als ik een kitten zou nemen 2 het beste is aangezien ze dan samen kunnen spelen terwijl ik aan het werk ben. geld dit ook voor katten die al wat ouder zijn (tussen de 1 en de 3 jaar)? en ik snap dat voor hun een speelkameraadje ook heel gezellig is

Mijn laatste vraag is: bij mij is afgelopen weken een poes van verderop in de straat binnen komen wandelen, en naar ik later achter kwam bleek deze vlooien te hebben ik kwam binnen in de badkamer ook enkele rode vlekjes tegen die duiden op vlooienpoep, ik heb daarna huis gestofzuigd en omgevingsspray gebruikt(hg x als ik mij niet vergis) maar nu een week later zie ik in mijn badkamer nog steeds de rode bolletjes hoe kan ik nu controleren of mijn huis vlo vrij is voor dat mijn nieuwe huisgenoten meteen lek gebeten worden? ik heb al geprobeerd met bord water en een lamp maar hier vond ik geen vlooien in terug. De deur heb ik trouwens dicht gelaten hierna zodat de poes van verderop niet meer binnen is weten te komen.
Met vriendelijke groet,
Tom