Sansan ik ga vanavond en morgen alles door lezen.
De link tussen een nierinfarct en hyperthyroide wist ik.
Alleen is de vraag dan weer hoe komt een kat van 7 jaar of 9 jaar ( die van jou was toch 9? ) aan al die kwalen.
Ik vind dat er ook best veel overeenkomsten zijn tussen jou en mijn katten.
Allergie heeft ook met het immuunsysteem te maken.
Maar nu even een update over lieve Lizzy
Net weer bij Lizzy geweest.
Ze heeft volgens mij momenteel het meeste last van alle geluiden daar.
Ze is echt bang, dan gaat ze een beetje eten en dan hoort ze wat en dan kapt ze meteen weer.
Ik heb gevraagd of ze uit dat hok mocht zodat we haar even goed konden knuffelen en dat mocht.
We kregen een aparte kamer, dat was wel even fijn,
Helaas was dezelfde arts er nu nog en de assistente zei dat haar ureum 241 was, dus ik zei je bedoelt de creatinine.
Was dus inderdaad de creatinine en haar ureum is gewoon normaal.
Nu is 241 wel hoog maar k vind het geen reden voor opname zonder verhoogd ureum, ze heeft veel hoger gezeten en toen hoefde ze niet opgenomen te worden.
Nu zei die assistente dat die waarde onder de 155 moet komen.
Dat gaat nooit lukken met nieren die al beschadigd zijn.
Ik heb het maar verder zo gelaten want ze wist ook niet dat ze van te hoog ureum misselijk worden en niet van de creatinine.
Voor de nieren heeft spoelen na 3 dagen weinig zin meer ook toch?
Morgen gaan ze die alvleesklier waarde weer checken.
Als die normaal is dan zou ze voor die nieren voor het weekend naar de kliniek moeten waar we zelf weg gegaan zijn.
Dus ik heb een andere optie gevraagd dat zou dan Barendrecht worden, tenzij we het thuis zelf aandurven.
Met hogere nierwaarden deed ze het thuis ook goed dus als die ureum en alvleesklier ok zijn is ze naar mijn mening thuis beter af.
Ze eet daar alleen als het donker en stil is ( snachts) en dan eet ze een heel pakje konijn leeg.
Ik zag ook dat ze echt wel trek heeft, toen het een beetje stil was heeft ze toch een half schaaltje konijn leeg gegeten.
Dus ik heb gevraagd of ze een handdoek voor haar hok kunnen hangen zodat ze zich wat veiliger voelt.
Ook niet meer overgegeven
En als het thuis niet gaat zijn we zo in Barendrecht.
Als ik er naast zit hoor ik het ook graag trouwens.
Morgen wordt ik wel door een andere arts gebeld.