Ik heb een schat van een kat, Musti (4-5 jaar) genaamd die nu alleen bij mij woont.
Sinds februari is er veel gebeurd hier. Op 21 februari is mijn Fientje (oudere kat 12j) nogal onverwacht gestorven

Toen hadden we nog 2 hondjes waar Musti mee kon spelen.
Echter mijn ex is op 11 april met de 2 hondjes weggegaan omdat ons huwelijk ten einde liep (1 hondje is ondertussen ook al overleden op amper 2,5jarige leeftijd).
Dus van 2 katten, 2 honden en een 10-tal tamme parkieten en mijn ex, naar enkel Musti en ik op 2 maand tijd.
Ze heeft al vaak naar Fientje gezocht boven (mijn FIentje is boven op mijn hobbykamer overleden

Nu als ik 's morgens en 's avonds thuis ben is Musti niet van mij weg te slaan, ze ligt bij mij in de zetel, ze likt mij continu, ze wil alle aandacht. Ik ben een paar maand geleden mijn petekindje verloren, ze heeft maar 5 dagen geleefd

Nu als ik ga slapen jankt ze een 5-tal minuten maar ze eet en drinkt voldoende.
Maar toch heb ik ergens het idee dat ze eenzaam is en dat ik mss een 2e katje terug moet nemen (alhoewel dat financieel niet echt haalbaar is jammer genoeg), langs de andere kant denk ik dat ze enorm geniet van alleen met mij te zijn.
Ik weet niet goed wat ik moet doen. Het is leuk om zoveel liefde te krijgen van onze Musti, maar wil ze een maatje of trekt ze haar plan? Ze wacht echt tot ik opsta en tot ik thuis ben en ik weet dat katten hun plan kunnen trekken, maar ik twijfel in dit geval.
Iemand een gelijkaardige ervaring?
Alvast een grote dank u wel!!!
Groetjes
Christophe