Its height is about 160cm - a bit shorter than I was looking for but this cat tree was the best compromise taking into account the constrains of the design and number of the expected cats (2)
Ik heb wel geen ervaring met dat soort krabmeubel. Wel met een andere hele mooie tweedehands krabpaal. Deze werd onmiddellijk besproeid omdat hij de geur van andere katten had. Hihi. Wat dom van mij. Ik had hem beter eerst eens goed gewassen. De volgende reusachtige krabpaal met verdiepingen wordt zowiezo een nieuwe. De 3 andere maar eenvoudige krabpalen heeft mijn man zelfgemaakt en hebben evenveel succes en worden niet besproeid.
Een krabpaal is nooit hoog genoeg. Of te instabiel bovenin als ze erin springen.
Al jaren hebben wij 2 krabpalen in huis staan van grond tot plafond voor de katten.
Zelf samengesteld (kleur planken en lengte/dikte/kleur palen) en laatst nog de planken vervangen voor andere kleur vanwege slijtage en wijziging interieur. Meteen een los stuk bekledingsstof meebesteld en zelf een hangmat gemaakt van een plank van 60x60.. nu kunnen ze er samen makkelijk in liggen.
Weet niet of ik een specifieke website mag vermelden maar wij vinden het samenstel-concept ideaal.
Ook omdat je bij kaalgekrabte paal of plank alleen een los vervangingsdeel kan bestellen.