Zouden ze dit inderdaad niet gezien moeten hebben eigenlijk? Krijgt hij nu pijnstilling (buprecare)? Metacam lijkt mij niet sterk genoeg pijnstillend voor een bottumor.
Pyro schreef:Hoi Sansan, lief dat je vraagt hoe het gaat.
Met Maantje ging het “goed” tot vandaag...
Vanaf het moment dat ik weet dat hij niet weer beter wordt heb ik hem verwend met wat hij lekker vindt, met al wat slecht voor hem is maar wat hij oh zo lekker vindt. Plakjes ham, stukjes leverworst ze gaan er met met smaak in. Blikjes mousse aangelengd met water lebbert hij lekker op. Hij maakt zijn wandelingetje buiten en geniet van het zonnetje.
Tot vanmorgen...hij was buiten geweest en kwam binnen en het was net of hij achter iets aan zat, was heel druk en miauwde benauwd. Ging op zijn kattenbak liggen. Hij was van slag en kroop in een hoekje van de kamer. Hij knapte in de loop van de dag wel weer op, ligt nu weer op zijn vertrouwd plekje boven maar hoe erg ik ook twijfel, ik denk dat het genoeg is voor hem zo.
Beter wordt hij niet en ik wil ook niet dat hij omkomt van de pijn of dat ik te laat ben. Hij drinkt ook weer veel en plast ook veel, dus ik denk dat de nieren het ook weer moeilijk hebben.
Ik heb de dierenarts gebeld en een inslaap afspraak gemaakt voor morgenmiddag thuis![]()
Ik had al een keer eerder een afspraak gemaakt en die weer afgebeld. Ik was zo bang om te laat voor Maantje te zijn dat ik eigenlijk een beetje in paniek was.
Ik heb toen een goed gesprek met de assistente gehad en zei verzekerde me dat als hij zijn dingetjes nog deed zoals hij ze altijd deed dat Maantje echt nog wel genoot.
Ook heb ik toen gevraagd naar de pijnstilling Sansan, want ook daar werd ik onzeker van.
Tramadol kon ik wel krijgen maar ten eerste was dat tabletvorm en ten tweede kon Maantje daar misselijk van worden. Buprecare (als ik het goed schrijf) is injectie en dan zou ik met hem naar de kliniek moeten, wat een strijd wordt met vervoersmandje en auto rijden.
Ik ben met de metacam doorgegaan en heb niet het gevoel gehad en nu nog niet dat hij heel veel pijn heeft.
Ik was gisteren jarig, de schat heeft gewacht zodat hij het nog met me kon vieren...
Ik lees al jullie verhalen en leef met jullie allemaal mee.
Wat hebben onze lieverds het toch getroffen met baasjes die zo veel liefde voor ze hebben en zo met ze zijn begaan!
Ik wens jullie allemaal sterkte en duim voor iedereen!
Groetjes Jolanda
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk